dag 2 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu

dag 2

20 Mei 2017 | Verenigde Staten, Kingman

Toen we vanmorgen de kamer uit liepen voelde we meteen al de warmte in Palm Springs. Ontbijt was simpel maar lekker. Vervolgens de motor weer klaar gemaakt en vertrokken. We zijn eerst richting Yoshua tree nationale park gaan rijden. Daar door het park gereden. Waar we vrij snel weer uit waren om de weg te vervolgen naar het dorpje Kingman aan de route 66. Helaas moesten we een stuk omrijden waardoor we oa het geweldig plaatsje Oatman moesten missen. Eenmaal in Kingman besloten we toch nog naar Oatman te gaan. Halverwege merkte we dat onze brandstof bijna op was. Gelukkig zijn we terug gegaan om te tanken waarna we alsnog naar Oatman zijn gereden. Onderweg stond er ineens een ezel voor ons neus op de weg. Waar we langzaam omheen moesten. Aangekomen in het mega oude westerns dorpje zagen we de ezels op de weg in het midden van de straat. De ezels lopen hier vrij rond en wonen in dit dorpje tussen al die mooie oude huisjes en winkeltjes. Geweldig om te zien! Helaas gaat alles daar om 16:00 dicht waardoor we de cowboy show moesten missen. Even door het dorpje gewandeld waarna we terug zijn gaan rijden naar Kingman. Dit was een route door de bergen met heel erg veel bochten. Leuk om door heen te rijden. Eenmaal aangekomen hij het hotel, ingecheckt, spullen naar de kamer en aan de overkant bij een steakhouse heerlijk gegeten. Zoals gewoonlijk natuurlijk veel te veel op zn Amerikaans.