Dag 7 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu

Dag 7

25 Mei 2017 | Verenigde Staten, Moab

Vanrmogen prima ontbijtje in het restaurant van het hotel. Daarna even opfrissen en weer vertrokken. Onderweg in het plaatsje Blanding gestopt voor een kop koffie. Vervolgens door gereden naar Canyon Lands national park. Om in het park te komen moesten we een ruim half uurtje rijden de andere kant op. De weg door het park was niet zo heel groot waardoor we met een klein uurtje er weer uit waren. Was weer bijzonder hoe de omgeving er uit zag. Met een verschil van 100 km was de natuur weer totaal anders maar erg mooi. Onderweg naar het park twijfelde we of we wel genoeg brandstof hadden. Helaas kwamen we geen pompstation tegen. Ergens dachten we dat we het wel zouden redden naar Moab waar we 2 dagen verblijven. In het park toch gevraagd of er in de buurt een pompstation was. De vrouw zei dat er net buiten het park een privé terrein voor campers is en dat je daar kan tanken. Wij na het park daar naar toe gereden. Was een klein stukje offroad dus was best spannend met onze motor, maar het was gelukt. Rustig daar naar toe gereden. Eenmaal aangekomen was het een klein huisje met 2 pompen waar we gelukkig konden tanken. Hier gelijk even wat gedronken vanwege de hitte. Daarna door gereden naar Moab. Gelukkig dat we toch zijn gaan tanken want we merkte onderweg naar Moab dat we het anders waarschijnlijk niet hadden gehaald. Aangekomen bij het hotel in Moab, gelijk ingecheckt en een duik genomen in het zwembad aan de overkant van het hotel. Althans Bauk alleen even met haar voeten in het water, want het was behoorlijk koud. Ondanks het bloedheet was de hele dag. Het was vandaag ruim 35 graden zonder wolken. Zelfs met 100 km per uur was het bloedheet op de motor. Na het afkoelen in het zwembad zijn we bij een restaurant gaan eten. Genaamd, Zax. We zagen op TripAdvisor dat dit een prima restaurant was. En dat was het ook zeker. Heerlijk gegeten daar. Baukje een lekkere hamburger en ik een black angus steak. Na het eten nog wat in de supermarkt gehaald voor in het hotel. Terug bij het hotel lekker in de Hot tub van het hotel gezeten. Daarna nog even wat gedronken voor onze kamer. Hier kwamen we een man uit Colorado tegen die even zijn honden aan het uitlaten was. Even gepraat over hoe mooi het allemaal is waarbij de man direct een hoop mooie foto's liet zien van de omgeving Moab en het national park Arches was hier vlakbij ligt. De man vertelde ook dat hij in de bergen ik Colorado woont en liet gelijk een paar foto's van zijn huis zien. Wij waren direct positief jaloers. Wat een mooie huis in de bergen. Waarbij hij foto's liet zien van beren voor zijn achter deur. En grote elanden voor zijn huis. Geweldig om even met hem te kletsen. Uiteindelijk maar naar de kamer gegaan om te slapen.