Dag 18 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2017 | Verenigde Staten, Monterey

Vandaag naar het plaatsje Monterey. We konden een klein beetje uitslapen en vervolgens weer op de motor gestapt. Vlak voor we San Francisco uit reden zijn we even gestopt bij een supermarkt voor een ontbijtje. Vervolgens weer verder gaan rijden. De route was langs de kust van San Francisco naar Monterey. Onderweg kwamen we een hoop fietsers tegen. Bleek voor een goed doel te zijn. Tegen aids. Helaas zijn we niet gestopt bij het plaatsje Santa Cruz. Schijnt ook een leuke plaats te zijn. Maar wie weet de volgende keer. Wel hebben we ergens anders nog even een kopje koffie gedaan langs de weg. We moesten nog ongeveer 60 km rijden naar ons hotel. Ik dacht. Laten we toch maar proberen dat Bauk een stukje gaat rijden op de zware motor. Ik ga dan vlak achter haar zitten met ook mijn benen op de grond ivm het gewicht. En zodra we rijden kan ik goed gaan zitten. En elke keer als we even stil moeten staan schuif ik een beetje naar voren om Bauk te ondersteunen en ook mijn benen op de rond te zetten. Dit ging uiteindelijk prima waarna Bauk alles zelf kon en het laatste stuk naar het hotel heeft gereden. Voor mij ook wel even relaxt, dat ik na al dat rijden eindelijk ook een momentje kon ontspannen achterop. Aangekomen in het hotel, spullen naar de kamer en naar het strand gereden. Hopend om walvissen en zeeleeuwen te kunnen zien. Helaas niets gezien. Door gereden naar een andere plek om daar aan de kust wat te gaan eten. We zijn even gestopt op een parkeerplaats aan het water om op Google maps te kijken waar het restaurant was, waar we graag wilden eten. Ik dacht een zeeleeuw op een rots te zien aan het water waar ze boten het water in laten gaan. Ik zei het tegen Bauk en keerde om. Onze verbazing. Het was niet 1 zeeleeuw op een rots. Maar het waren alleen maar zeeleeuwen. Door de verschillende kleuren van nat en droge vacht leek het even dat het rotsen waren. Maar het waren gewoon heel veel zeeleeuwen. Daar gestopt om te gaan kijken. Dik een half uur naar gekeken. Geweldig om die beesten zo te zien. En over elkaar heen kruipen een herrie maken. Schitterend!! Daarna door naar het restaurant en Heerijk gegeten. Bubba Gump heet het. Ik heb jaren geleden in Chicago op de Navy pier bij een Bubba Gump gegeten. Vandaar we hier ook wilden eten bij Bubba Gump. Prima eten voor niet al te veel geld. Na het eten terug naar het hotel. Morgen naar Santa Barbara.

  • 05 Juni 2017 - 11:31

    Mary En Ruud:

    Hey luitjes.

    Weer een mooie beleving . leuk dat Baukje ook een stukje kon rijden .
    Had je je bril op tijdens het kijken naar de zeeleeuwen haha.
    Elke keer weer een ander zicht van Amerika en nog steeds mooi weer op naar de volgende ervaring.
    Spreken jullie weer snel .

    Ma Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monterey

Actief sinds 10 Mei 2017
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 8160

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

17 Mei 2017 - 10 Juni 2017

Motor tour Amerika

Landen bezocht: