Heenreis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu

Heenreis

18 Mei 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Woensdag 17 mei 21:00 uur aangekomen in het hotel in LA. De eerste vlucht van Amsterdam naar Chicago verliep prima. Daarna 2 en half uur wachten op Chicago en vervolgens naar LA vliegen. Op deze vlucht regelmatig turbulentie. Gelukkig probeerde de piloten dit continue te ontwijken door verschillende hoogtes te vliegen. Bij deze vlucht al veel gezien van het grote landschap van Amerika. In het hotel aangekomen, even wat gegeten en gedronken en vervolgens maar gaan slapen. Waren erg moe door het tijds verschil en inmiddels 24 uur onderweg zijn.

• 18 Mei 2017 - 22:51

Mary En Ruud:

Hey Roger en Baukje.
    Fijn dat de vlucht goed is gegaan ondanks de turbulentie hoop dat jullie zijn uitgerust na zo lange vlucht ,
    Nu gaat de tour echt beginnen . We hebben jullie vervoer middel inmiddels gezien jeetje wat een mooi ding . Hou ons een beetje op de hoogte . Geniet er van . Mary en Ruud