Dag 20 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RenBMotortour - WaarBenJij.nu

Dag 20

07 Juni 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Door een beetje te googelen, kwam ik er achter dat Neverland ranch in de omgeving van Santa Barbara ligt. In het plaatsje Los Olivos. Ik wilde daar natuurlijk heen om even een kijkje te nemen. Ongeacht wat men denkt, of zegt over Michael Jackson. Het was toch DE pop artiest van de wereld in die tijd. Ongeveer 45 min rijden naar Neverland ranch van Santa Barbara. En ook weer terug om vervolgens naar Los Angeles te rijden. 07:15 zaten we op de motor. En koud dat het was. Aangekomen bij Neverland, bleek dat Bauk toch gelijk had. Ze zei van te voren al dat het waarschijnlijk afgesloten is of dat je er niet kan komen. Toch wilde ik er naar toe. Nou, wij stonden voor de ingang en het was gewoond dicht. Je kan er dus niet zo maar komen. Het is ook echt een onwijs groot stuk land. Je kon wel aanbellen via een intercom. Dat deed ik. Toen er iemand op nam was dat de securtity. Ik vroeg of het naar binnen konden maar helaas kon dat niet. Het was niet voor publiek bestemd. Je zag wel dat mensen teksten hadden geschreven op de muur voor de ingang. En foto's van Michael Jackson. Omgekeerd en verder gereden naar LA. Onderweg nog even gestopt voor een kop koffie en weer verder. Toen we LA binnen kwamen zijn we direct even langs Hollywood gereden. Ach ach, wat een poppenkast is dat zeg. Maar zeker leuk om even gezien te hebben. Helaas hadden we niet zo heel veel tijd meer. We zijn even gestopt om even een klein stukje over de walk of Fame te lopen waarna we weer verder moesten. We wilden ook nog even langs de Santa Monica pier rijden en Venice beach. Bij de Santa Monica pier de motor geparkeerd en even de pier op gewandeld. Daarna door naar Venice beach. Helaas geen tijd gehad om de mooie sportende mensen en de boulevard daar te bekijken. Aangezien het al half 5 was en we 5 uur de motor terug moesten brengen. Gelukkig was het vanaf Venice beach maar een half uurtje. En waren we op tijd. Met pijn en verdriet de geweldige motor moeten inleveren. We werden door iemand van het verhuurbedrijf afgezet bij het hotel. Best gek ineens zonder motor. Even wat gegeten en op tijd maar bed. Om 04:00 brengt de shuttle ons jaar het vliegveld om naar New York te gaan.

• 07 Juni 2017 - 08:29

Nico Van Dam:

Wat een mooie laatste dag. De tijd vliegt om. Maar jullie zijn een fantastische ervaring rijker. Anderen dromen over deze reis en jullie hebben het gewoon gedaan. Zie uit naar jullie verhalen onder een bakkie bij ons aan de keukentafel. Goede res en tot volgende week!!!!

• 07 Juni 2017 - 09:08

Maik, Patries & Ot:

Gaaf, Gaaf, Gaaf zeg!!!!!!
    Jullie zijn er toch maar weer geweest. Maar goed dat je zoveel foto's heb om t terug te zien allemaal.
    Nog lekker genieten van New York !!

Xx van ons

• 08 Juni 2017 - 21:36

Ruud:

Hey kanjers deze hadden we nog niet gezien .
    Wat een mooie ervaring dit zullen jullie nooit meer vergeten.
    Geniet er nog maar van .

Mary - Ruud